یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
محلات

حوزه/ امام جمعه محلات بر لزوم تبیین دستاوردهای بزرگ عملیات مرصاد برای مردم و نسل جوان کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان مرکزی، حجت الاسلام مهدی ربانی، طی سخنانی در مراسم بزرگداشت یاد شهدا و نمایشگاه عطر لاله شهر محلات گفت: عملیات مرصاد بسیار مهم بوده و در شرایط خاصی به وقوع پیوست و ۲ تن از طلبه‌های محلات در همان نقطه به دست منافقین افتاده و طی شکنجه و با ناجوانمردی به شهادت رسیدند.

وی افزود: اقدامی که در سه راه اسلام آباد توسط گردان علی ابن ابیطالب صورت گرفت، گامی بلند و نقطه اساسی شکست منافقین بود چرا که این نقطه مانع فرار آنها شد و در آن نقطه گیر کردند.

امام جمعه محلات استان مرکزی همچنین تاکید کرد: باید با مطالعه، نسبت به دستاوردهای عملیات مرصاد برای اسلام و انقلاب آگاه شویم و این دستاوردها را برای مردم و نسل جوان به درستی تبیین کنیم.

محمد جلالی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ۳۳۰ شهید و بیش از ۲۵۰۰ رزمنده شهرستان محلات ابراز داشت: از مشخصه‌های شهرستان محلات سخت‌کوشی و روحیه لطیف مردمان آن است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: زمانی به چهره شهدا نگاه می‌کنیم، آنها را قدر دانسته و سر تعظیم در برابر آنها فرود می‌آوریم که هرچه داریم، از برکت ایثارگری آنها است شهر گل، یادآور چهره و یاد شهدا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha